lördag 14 februari 2009

Ta hand om varann lite extra idag....




Till mina älskade Barn Teddy
Johannes , Philip , Amelia



Jag födde dig raring, du kom ifrån mig,
och hela mitt liv ska jag älska just dig.

Du växer var dag, liten blir stor,
jag gläds åt din framgång, jag är ju din mor.

Hearts Hearts Hearts Hearts Hearts Hearts Hearts

En mor finns med från början
som källan till ditt liv....

med kärlekfulla blickar hon följer varje kliv

I livets alla skeden blir hon dock densamma.. Beating Heart
Min alldeles egna högt unika mamma

Jag älskar dig Mamma.
puss o kram från mig

Hearts Hearts Hearts Hearts Hearts Hearts Hearts

Circle Of Hearts Vänner har nått i sig som ingen annan har..
De har en hand som hjälper, de lyssnar och förstår..
De viker inte undan när många andra går .... Circle Of Hearts

Jag är så lycklig att jag har så fina vänner- ni betyder jätte mycket för mig Kram på er.
Hearts Hearts Hearts Hearts Hearts Hearts
Till Göran ..... en kärleks förklaring från mig..




Running In Field

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skit fin blogg mamma! så många bra inlägg att läsa! / philip

Fru Malin sa...

Taaack gullunge !!
Love you, Love you, Love you
Puss från din Mammis

Anonym sa...

Hej älskade syster! Hoppas du & din familj får en alldeles mysig alla-hjärtans dag! Älskar också att du har börjat blogga - det känns som att avståndet i mil försvinner på något vis och gör att jag känner mig närmare dig & din familj - saknar er sååå mycket! Miljoner kramar o röda rosor från Mia-Majja ;)

Barbro sa...

När jag läser din Alla Hjärtans Dags blogg ,så ser jag att du lilla söta Malin är en riktig poet.
Fint och roligt att läsa. "En riktig romantiger" stämmer det????