lördag 14 februari 2009

Singer 1 Singer 2


Jaha, då var melodifestivalen avklarad..... Fattar inte varför man ser på det egentligen...

nuförtiden är det inte ens bra tycker jag, Men det är väl någon typ av inrotad tradition .. och alla dessa delfinaler, för mig blir det bara virrigt.... "Jaha dom vann och dom får en till chans... när tävlar dom som får en till chans då....??? o.s.v .. nä det var bättre förr ... ha ha ha

Men ok... i dag hade jag inte så mycket annat för mig... Alla hjärtans dag och Gräsänka.....
Göran och Johannes är i Umeå- Johannes spelar match.........

Så någon romantisk middag blev det inte i dag............ ja ja så kan det också vara när man lever ett vanligt familje liv... Med en tonårs kille som idrottar....

Men dom som sitter och påtar ihop matchplanerna måste absolut vara helt oromantiska - enligt min mening!!

Men vi som blev kvar hemma har haft det mysigt.... Jag bjöd över mamma, och vi gjorde mat. Fille fick välja så det blev hemmagjord Pizza- såklart- det hade jag också valt om jag var 13 år :-)

1 kommentar:

Fröken fräken sa...

Hej, hej,
Ni verkar ha haft en bra dag trots att nästan halva familjen var borta. Mmmm hemmagjord pizza är ju supergott! Måste göra det nån dag. Ha en skön och avkopplande söndag.
//Kram Carro.