torsdag 19 februari 2009

Egen tid med glass och choklad pudding....


Computer

Sitter här i min data hörna i tv rummet med en filt om axlarna, tv:n står på, Amelia sover och grabbarna är på sina rum .... jag har laddat upp med ett stoort lass glass och chokladpudding ... ljuvligt. Känns nästan som när man bodde hemma... och var i sitt rum åt något gott.... läste OKEY och mös ...fast nu bloggar jag istället....
Butterfly 4 Butterfly 2 Butterfly 3

Det är så lungt o skönt... Amelia sov inte på dagis i dag så jag bäddade ner henne kl 19. Hon somnade på 1 sek.....
Butterfly 2

Och mina stor killar.... ja dom är ju stora och fixar det mesta själv, när det gäller kvälls fika och sånt.
Butterfly 3 Butterfly 2

Så jag har helt enkelt EGEN TID ... med glass och choklad pudding...... Butterfly 3
På bilden ovan ser man min äldsta son Johannes, och lilla Amelia... Johannes roar henne undertiden jag fixade middag tidigare i dag... Spagetti o köttfärssås hade vi på dagens meny..
och efter middagen gick Philip ut och gick med Atlas
Dom är så duktiga på att hjälpa till ... mina gosiga barn.... Angel 1


Hugs And Kisses // Malin


2 kommentarer:

miamajja sa...

Å Malin vad gott med chokladpudding & glass!!! Jag får snart hallucinationer om allt gott jag bestämt mig för att inte äta..."tur" att jag inte bor närmare dig för annars hade nog din chokladpudding & glassen varit slut nu! ;)
Kraaaaaaaaaaaaaam från en trött storasyster!

kicki sa...

Det låter jättemysigt...........och jag måste bara säga att Johannes ser ut som en ung Kurt..........iallafall på den här bilden.
Många kramar Kicki