fredag 20 februari 2009

Mysfaktor 10 av 10


Ja då sitter man och försöker känna lugnet...
Då är det bra att tända ljus det bringar harmoni..
Tog en bild på ett enkelt ljusfat som står på vardagsrums bordet.. förr kunde jag ha block ljus på den, men nu andvänder jag ett gäng lyktor i stället- så att inte katten gör sig illa när han hoppar upp på bordet... runt om lyktorna har jag hällt ut en en påse med torkade doftblad ...
Förmiddagen var bra i dag... men från kl 13 har jag bara fått köra och hämta - handla- laga mat- städa bort - köra och hämta igen- bädda ner Amelia ..
Pratat i telefonen några varv... lyssnat på ACDC i telefonen ( Göran ringde från globen, så att jag skulle höra ....) och han ringde 2 ggr - så jag har fått sitta 2ggr o lyssna.... Johannes har lyssnat och Philip... så i dag har jag lyckats med det jag INTE ska..... stressat!!!!
Så idag har jag inte vilat ... jag har bara gjort ryggträningen 1 gång... och nu orkar jag inte göra den en gång till..... får väl göra en trippel omgång i morgon.....
Hugs And Kisses







2 kommentarer:

Fröken fräken sa...

Hej malin,
Tack för din kommentar, fruktansvärt så otäckt med jordnöten och Amelia.....Vilken otrolig tur att även det slutade bra!!

Men vilken dag du har haft! Du får påminna dig själv om att inte stressa...

I natt drömmde jag faktiskt nått som jag minns... Det var en manlig klasskamrat och vän som kontaktade mig via telefonen, han pratade om ytterligare en annan manlig klasskamrat.. (i verkligheten är jag lite orolig för den andra mannen som han pratade om) Om du har tid och ork får du gärna kolla i din drömbok är lite nyfiken.

//Kram Carro.

Fröken fräken sa...

....jag kan känna den underbara doften av ljusfatet...och vilka vackra lyktor du har!