tisdag 10 februari 2009

Godmorgon.

Vaknade rätt så tidigt i dag, men det var skönt... alla sover ännu så jag har kokat kaffe satt mig vid datorn och läst Aftonbladet för att se vad som hänt i Sverige/Världen undertiden vi andra sussat...
Hann inte mer än till första sidan...... så läste jag att ännu en kvinna blivigt dödad.... 4 barns mamma - just intill sitt hus, i sthlm hände detta... Nu vet man inte vem som gjorde det , polisen hade en misstänkt...

Jag tror stenhårt att det är hennes egen sambo/ make.... Jag menar det kan ju inte växa fram mördare som ogräs i det här landet....
Tänk bara på den här Lulebon som skulle förgifta sin sambo...Han hade spånat och grejat i sin sommarstuga hela sommaren i godan ro- över hur han skulle göra med den där gasen.... testat på djur och allt för att se...
Fy fasiken alltså- det går som troll i karlarna....( Nu drar jag ju inte alla över samma kam men ni fattar...) vad är det som gör att männen tar beslut om att helt eliminera sin sambo/ flickvän/ fru .. vad har hänt med att lösa problem muntligt.....??! här ska det dödas omg !

Är det här någon sjuk jäkla trend som slagit rot...?? Kommer framtiden vara att det sitter en grupp tjejer/ kvinnor o umgås och när dom talar om sina män- som faktiskt händer ibland-

så säger den ena- jag får bara en smäll på käften lite då o då så jag har det bra, hur är det med dig "Svea" - Jamen jag lever ju under dödshot..... och alla dom övriga väninnorna sätter huvudet på sned och för att visa sin sin sympati... för att sedan ta en påtår av kaffet.....

Lite skämt o sido detta nu .... MEN - Vad fan är det för fel... alltså allvarligt..

1 kommentar:

Fröken fräken sa...

Hej,

Kul att du provade middagen! Ha en bra dag!

//Kram Carro.