tisdag 3 februari 2009

Min mamma var städsugen..



I dag var min kära mamma städ sugen - så hon kom helt enkelt hit..

Det är så fint här, inte en smula känner man under fötterna..Hon är otroligt hjälpsam min mamma. Hon kommer som en virvelvind full av positiv energi och drar med sig allt damm.

*Och det ser faktiskt ut som att hon tycker det är kul.

Jag gillar också och städa - men ibland hinner hon före..

Jag är oerhört tacksam lilla mamma.

Utöver det så hade jag ett angenämt främmande i dag... Min Dekoratör Anna - och min good friend och arbets kollega Kerstin kom förbi på lunch :-) mycket trevligt.

3 kommentarer:

kicki sa...

Så härligt...........ja vad gjorde vi utan våra underbara mammor...........hälsa till din.
Kram Kicki

Anonym sa...

Lovely!! =) Hon är så söt din mamma, kram till henne.. Och dig!!

Anonym sa...

Så... Nu har jag följt dig sen du började skriva... och inte en enda kommentar har jag fällt... men nu... Vilken finfin bloggsida du har skapat:-). Nu väntar vi bara på dom riktigt "smaskiga historiena" (har du inga verkliga, kan man ju alltid hitta på några)så du kan börja tjäna pengar... som typ blondin bella, bli känd och få vara med i let´s dance hihi, lite skämtsamt så här på morgonen. Men från djupet och helt ärligt så har du skapat en jättefin blogg med fina bilder och fin text på sååå kort tid. Kraaam