lördag 7 februari 2009

Svar till inlägg vid shopping bilden..

Tack för ditt inlägg Kerran.. men jag är sååå in i H-vete uttråkad!! 20 minus ute o snö, behöver man säga mer... Nästa helg är för lång bort.. Det man har lust att göra vill man ju göra när man HAR lust... nästa helg kanske man inte vill längre.. Framförhållning är inte min melodi alls - och inte din heller .. så vida du inte lurat mig i snart 6 år... ;-)

Nä... Leva ett liv på impuls det är då vi kan börja snacka på allvar :-) Eller vad tycker ni alla tråkmånsar som är in men aldrig lämnar en kommentar.. jag kan behöva lite medhåll här.. eller helst en liten ynka åsikt... så det finns något att debattera om denna hittills piss tråkiga dag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ikväll ska jag o 2 arbetskompisar ha vin & melodifestival kväll hos mig..Har du döööö trist så är du ju givetvis välkommen till mig... =)

// Linda

Barbro sa...

Håller verkligen med dig Malin. Tur att vi bloggar så vi får trösta och peppa varandra. Tänk Positivt!!! Man kan ju drömma sig bort och det kostar inte heller något.Det är klart att man längtar till sommarsolen, men den kommer snart! Visserligen inte i morgon, men den kommer.Kram från Barbro.

Fröken fräken sa...

Jag kanske har ett litet tips för uttråkade! Åk på nån affär och köp akrylfärg och duk... finns billigt på tex ÖB eller Klas Olsson, och börja måla. Det är verkligen kul, och man behöver inte "kunna" något om akrylmålning, alla kan! Man säger ju att konsten sitter i beraktarens öga. Det är verkligen terapi för själen.

//Kram Carro.

Fru Malin sa...

Tack för inbjudningen, tipset och peptalk..
Just nu fattar jag inte hur jag kunnat vara utan blogg så länge
kram på er alla