fredag 6 februari 2009

MILDA MAKTER- DU STORE TID- DET HÄR ÄR FANTASTISKT!




SER NI!!!??? DET HÄR ÄR INTE KLOKT :-)

MIN KÄRA SYSTER OCH PER HAR GIFT SIG I MAURITIUS DEN 27 JANUARI.


*SER NI SÅ FIINA DOM ÄR!!!

DETTA ÄR HELT UNDERBART- JAG ÄR HELT LYRISK


MIN ÄLSKADE SYSTER ÄR NU OCKSÅ FRU :-)

OCH EN TOPPEN MAKE HAR HON :-)

-Undra om dom ska heta Fagerström...

Marie-Helen Fagerström... mmm det låter ju värre tjusigt det.


Herregud jag är helt salig av lycka - VILKEN UNDREBAR START PÅ DENNA UNDERBARA FREDAGMORGON.
Snart kommer mamma - Hon har ingen aning- Den här nyheten kommer att bli den bästa att framföra sen den 29 april 2006 då jag själv gifte mig.
PS) se ett inlägg från min syster från mauritius under "Änglar finns dom" ( ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Malin
Har läst tidningen grundligt på jobbet i morse men har totalt missat denna bild, inte förrän Julle visade mig o sa kolla det är ju Mia o Perra så såg jag att det var dom. Gud vad roligt, hålsa o gratta dom från oss!
Hälsning. Maria

Anonym sa...

De var på tiden att dom blev man & hustru =)// Linda