onsdag 11 februari 2009

Sökt o sökt o sökt ....

Om det skulle vara någon som är synsk och läser detta, kan väl tala om var mitt presentkort till Hudverket försvunnit.... värde "endast" 1200... kan inte fatta.., jag har sökt som en galning rätt länge nu och det går ut maj... så det börjar bli rätt Brådis...

Vem kan man kontakta överhuvudtaget nu när Saida inte finns längre....?

Och bara för att jag inte hittar mitt presentkort så längtar jag mer än någonsin efter en ansiktbehandling- en hårinpakning skulle också sitta fint- hår topparna skulle dom också få gå igenom.... jag skulle känna mig som ny .... MEN ... jag har faktiskt en ansiktsmask här hemma:-)
Så lite hudvård blir det ju iallafall..

I övrigt så har det inte "hänt" så mycket som jag kan skriva om idag... ... jag har börjat komma in i det här lugna o sköna tempot som är så viktigt just nu... jag har tränat mina 2 gånger som jag ska -vilat en pytte stund, dammsugit & hämtat grabbarna.... pratat i telefonen.. (som vanligt)
jag är värdens telefon freak...

Bara "flummat" hela dagen..

Känner mig lite småtrött faktiskt, tror jag ska gå och krypa ner i min säng brevid lill gumman..
God natt till alla - var ni än är...
// Malin PJs

1 kommentar:

Barbro sa...

Men gumman lilla, hur det än är så ska jag ge dig en härlig ansiktsbehandling, och en lätt kroppsmassage också om så önskas. kära lilla brorsbarn. Kram Barbro
Vi ses. och hörs.