onsdag 11 februari 2009



3 dagar kvar till 14 feb...

4 kommentarer:

Fröken fräken sa...

Hej Malin,
Vilka fina hjärtan du hittar... jag blir så inspirerad av dig att mysa och tänka på mina nära och kära på alla hjärtansdag
Jag läste ditt blogg inslag "baserad på en verklig händelse"...och blev väldigt berörd....jag tycker du är jättemodig som skriver om den händelsen..
Sköt om dig!
//Kram Carro.

Fru Malin sa...

Taack Carro :-)
Vad lustigt för jag blir jätte insirerad av dig och dina bröd bak och matlagning :) trevligt att jag kan stå till tjänst med något :-)
Kram på dig också

Anonym sa...

Alla hjärtans dag, det är bra att du tänker o reflekterar över detta, hade nog inte ens kommit ihåg denna dag annars....Ska ni göra ngt spec denna dag, romantisk middag för två??? Själv jobbas det, as usual, hehe. Har precis svidat om till skidkläder, inväntar att min skidkompis Susann ska komma, om hon får fram sina skidor fr vindan vill säga!! Har du några längdskidor?? Bra träning för hela kroppen samt själen, njuter av att vara ute i den vackra naturen och det är helt tyst.... Kram marie

Fru Malin sa...

Heeej Marie!! jadå nog har man skidor alltid... men jag tror du o susanne är rena rama elit skidåkarna ´mot mig.... skulle nog bara slöa ner tempot..
Kram/ Malin