tisdag 24 februari 2009

Första Tavlan Klar


Ja.. här är då konstverket.......
Måste säga att det blev mest en lek för att känna mig för...Vit färgen tog slut nästan omg så färgerna blev inte som jag tänkt mig ...
I tankarna har jag mer ljusa och ljuva färger, så denna blev alldeles för mörk..
Penslarna måste ha varit av dålig kvalité för dom släpper hår från borsten .. och det ska det väl inte göra eller....
Men det var fantastiskt kul, jag målade till 02.00 i natt... och jag brukar sova vid senast 23 !!
Tavlan symboliserar mig själv... Att jag har hjärtat´s kärlek med i det jag gör... Om så inte hela.. så finns ALLTID en del med..
Önska mig lycka till på nästa projekt.. men måste först åka och köpa Vit färg och terpentin måste jag väl också ha för rengörning..
Kram på er .

4 kommentarer:

kicki sa...

Jättefin..........visst är det kul
Kram Kicki

Fröken fräken sa...

Den blev ju jättemysig!! Så roligt! Du kan ju visst måla!! Jag lovar, nu är du fast. Ett tips är att skaffa en stor flaska el tub med vitfärg samt lite dyrare penslar, man blir galen när de släpper hår.

//Kram Carro.

miamajja sa...

Å Malin vilken härlig tavla! Jag blir så sugen själv på att sätta igång men jag har så många andra "måsten" först...men sen ska jag...föresten, vad tror du om att sitta i eran stuga o måla ihop? Det skulle vara helmysigt!
Kram syrran!

Anonym sa...

Åhh, jag vet vad jag hade önskat mig om jag hade fyllt år här i krokarna, (tyvärr inte förren i oktober) men jag tror jag ska beställa en :-) JÄTTEFIN /Kramisar Kerstin