måndag 16 februari 2009

Fick Besök..

Coffee Coffee I dag fick jag besök av en god vän - Marie- hon hade en ledig dag från IVA i dag..
Vi drack kaffe och pratade om ditt o datt b.l.a om tatueringar...

Jag sa att jag nu bestämt mig och skulle boka tid- Och hon hade också funderat länge på att skaffa en så vi kommer nog att åka tillsammans - Gud vad spännande....

Fört ville jag ha Carpe Diem ( fånga dagen) på ryggen... Men jag har ändrat mig .... Nu lutar det mot Nextopia ( Framtiden)
Jag har ändrat mig för att människan inte är gjort att stanna upp " här och nu" ..Människan vill vidare - det är ett överlevnads driv som vi har inbyggt- alltid tänka framåt - inte stanna upp.

Därför känns Nextopia mer rätt.... Texten ska i så fall gå lodrätt från den stora nack kotan och ner längs ryggraden mellan skuldrorna ca 10-12 cm hög, skulle vara fint om texten var på en gammeldags vepa med något vackert på vardera sida ..... Mmm jag får se vad det blir...

Walking Walking 2
Sen gick vi på en prommis - Jag , Marie och Atlas- lite bitit om kinderna till en början- men det var otroligt skönt

TACK MARIE FÖR BESÖKET I DAG- hoppas att du fick gjort det skulle där hemma sedan..
Vacuuming Mopping Cleaning The Toilet


I övrigt i dag har jag ... gissa....ja rätt !! VILAT ha ha.... i ca 2 tim..
Tränat ryggen plus bokat om min massagetid till några dagar före, om allt blir som planerat ska jag börja jobba den dagen som min tid var bokad på..
Tycker att jag tjorvar med tiderna på ryggis mest, nästan jämt ändringar...
Man tillhör väl kategorin "besvärlig kund" hi hi ...

Hugs And Kisses // Malin.

Inga kommentarer: