fredag 13 februari 2009

Amelia har målat på katten.....

Painter Amelia har haft feber i dag, så hon var"ledig" från dagis och "mös" hemma med mig istället.......

Klockan blev lunch vila för henne och jag bäddade ner henne i sängen .......

Kände mig själv lite trött efter ett tag så jag la mig i soffan.... somnade stenhårt !! och när jag vaknade 1 tim senare... stod Amelia bervid mig... svart kluddrig i ansiktet och på benen......

En stol från köket som jag använder när jag tränar (står i tv rummet ) var kluddrad....

hela vägg spegeln i tv rummet hade hon gett sig på ... plus ett ställe på golvet i tv rummet och köket.. Jag gick omkring här hemma helt häpen med munnen vid öppen och bara glodde ...!!

Och det VÄRSTA!! .... KATTEN!! .... hade också fått svarta sträck lite här o där.... Jisses.... Johannes som också var hemma hade inte hört ett knyst från sitt rum....

Han tog befälet och torkade bort att kludder från möblerna..... Ammis fick gå in i duchen och katten ... ja den fick tvätta sig själv...

Tur att hon inte fick för sig att måla på dom vita tapeterna i tv rummet....... pust...

Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2 Pen 2

1 kommentar:

Anonym sa...

Men mosters lilla prinsessa då! *fnissar* Jag tror hon övar sig på att bli konstnär! =)

Kram från syrran!