måndag 16 februari 2009

Godmorgon Bloggis och världen..

Underbar Måndag morgon med snö upp till fönsterkarmen och -22... Brrr... Freezing och jag som skulle ut och gå idag....

Görres bil startade inte.... Antique 2



så han fick ta min... Convertible eller min o min det är väl våran.... Men det är jag som kör den.......

Görre tar den när reserven lyser och det är dax att tanka.... ha ha- visst har jag det bra.

Vet du.... på morgonen kändes det som att jag fått lite muskler på sidorna - Där midjan ska vara... och träningsvärk har jag haft i några dagar nu... men jag kör ju rygg träningen slaviskt varje dag 2 ggr om dagen...

Jag kommer ju få en kroppshållning som en gudinna när dessa 6 veckor är avklarade Hula-hoop


Ha en fin förmiddag

Hugs And Kisses // Malin

1 kommentar:

Barbro sa...

Tack Malin för din kloka kommentar om prislappen!Det är skönt att du känner nya muskler som poppat upp,det visar att träningen gett resultat och inte något annat ....som tex. jag känner, inga muskler , bara mjukt och pösigt runt midjan he, he,..förstår inte heller varför alla kläder krymper i garderoben. och omfånget bara ökar ja,ja så är det.Kanske alltför många goda dagar???