torsdag 12 februari 2009

Dagen i dag- min bästa på 14 dagar ..

Vilken härlig dag detta varit .. jag har haft en gnutta mer energi än vanligt, vilket känns fantastiskt :-)

Och med den "gnuttan" följde jag med min mamma- som var ledig i dag- till IKEA....

inga större inköp blev det, men jag hittade nya te/ choklad koppar och en Dajm påse som tog slut ungefär i samma sekund som jag rev upp den ..... hi hi ..

Jo ett nytt nagelack har jag också köpt ( inte på Ikea då).... så nu är man snygg om händerna.

Sen har min kära syster och hennes man ( nygifta) kommit hem till sve i dag.... vi har skickat blommor till brudparet via euroflorist, Dom bor ca 80 mil från mig tyvärr...
Hon ringde från Arlanda och berättade b.l.a om hur svårt det varit att hålla tyst om giftermålet...

Jag försökte ju nå henne från 29 jan- 1 feb -utan resultat, och blev jätte orolig att det skulle ha hänt något när hon inte svarade i telefonen, eller på mina sms..... så till sist skickade jag : NU JÄVLAR HÖR DU AV DIG ! ANNARS RINGER JAG POLISEN !!
-då kom ett sms att jag skulle lyssna på hela meddelandet på telefonsvararen-som sa att dom var på sem till den 12 feb... - Jag blev så jäkla sur så jag hörde inte av mig mer .... tills Några dagar senare då vi såg bröllops bilden i tidningen.... så vi pratade och skrattade som galningar i dag när vi pratade om det.....
Heart Beat Heart Beat Heart Beat Heart Beat Jag älskar er, era tokiga tokstollar Heart Beat Heart Beat Heart Beat Heart Beat skönt att ni är hemma.

Men en verkligt fin dag har jag haft - tacksam -
Oj vad klockan rusat... måste göra mitt rygg träningsprogram innan jag går o lägger mig!!!
Sov gott alla - var ni än är..
Kramar Malin.

2 kommentarer:

Barbro sa...

God fedagsmorgon Malin! -23 grader här i Öjebyn.
Det är så roligt att läsa din blogg. Jag kollar bloggarna flera gånger varje dag. Jag förstår att du var orolig för din syster när hon inte hörde av sig..och tillsist blev du arg... Ja dessa hemligheter, det var nog svårt för Maria att hålla hemligheten om giftermålet men nu är de gifta. Det är jätteroligt. Många kramar från Barbro.

Fröken fräken sa...

Hej,
vad härligt att du har haft en bättre dag :) Sköt om er nu och var lite extra kärleksfulla mot varandra i helgen!

//Kram Carro.