torsdag 26 februari 2009

Svar till miamajja..

miamajja sa...
Men hallå där! Har du nosen i färgburken dygnet runt nu? Saknar dina uppdateringar på bloggen!!!Kram syster-yster

********************************************************

Gulle syrran, nä jag har inte målat ett skvatt - Däremot så har jag inte mått så bra på 2 dagar, Så jag har vilat.....

Men en aning bättre är det väl nu ... kanske.. eller nej.... Det är nog mest önsketänkande ..

Men något kul ska jag väl ändå kunna berätta...
-På fredag ska jag och köpa mer duk så att jag för det första KAN måla..
Sen på kvällen ska jag på bio om allt är ok, Filmen är- Män som hatar kvinnor.

Kram på dig och er alla blogg läsare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu du lilla vän ska "Kärran ballo" lära dig allt jag kan om yoga, de blir solhälsning A och solhälsning B. Sen kan du komma med mig på onsdagar, jag har pratade med yogafröken igår, så hon tyckte att de var ok. Jag tror att du kommer att älska yoga... Vi hörs sen...

Anonym sa...

Hej å hå!!

Vet du, Nu tycker jag de börjar bli dags för en liten tjej fest! Eller hur! De vore skoj att åka till lule bo på hotell och gå ut å slå klackarna i taket!

Va sägs om de? =)

Kram Linda

miamajja sa...

Vet du älskade syster, jag tycker att du verkligen ska följa med Kärran på onsdag, hörs vara kanon-skönt för både kropp & själ! Å en sak till...jag ska åxxå fara o köpa målar-grejjor så här en vacker dag så ska du o jag ha nån slags utställning ihop o sälja tavlor o bli rika & berömda! :)
Kom alltid ihåg att jag älskar dig!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!