torsdag 26 februari 2009

Bestiga Berg......

Rock Climber Den här lilla vännen symbiloserar mig... Jag försöker att bestiga ett berg som jag aldrig varit på förr....... och därmed vet jag ju inte vad som komma skall i min väg...... Så i tisdags kväll klev jag på fel sten ..... Så jag föll helt enkelt.... inte enda ner med dock en bit .... Så nu jobbar jag mig tillbaka till dit jag var.... och där har jag ju varit förr - 2 ggr t.o.m -så den vägen kan jag- (för att ta upp något positivt)......... Så det blir ju enklare att "ta sig upp " förhoppningsvis......

Man ser ju på gullet på bilden hur den våndas att inte falla ... inte ta ett felsteg...Men ändå ser iallafall jag hur den vill upp.... ser ni det..?? Gullet ger inte upp - och det gör inte jag heller .

Jag blev lite för generös med min energi, så jag slösade bort den..... utan att tänk efter....
Man lär sig så länge man " lider" ....

Utöver detta så har jag pratat med Pernilla en toppen tjej som är kollega till mig Shopping vi jobbar inte på samma ort så det är via telefonen vi "träffas" för det mesta..

Sen växlade jag några ord med en annan kollega Peter..som inte heller är på samma ort som mig..... Skönt att höra dessa röster igen- känns som att det var längesen.. Tänk ändå vad många människor man lär känna "mer eller mindre" Via sitt jobb.......

Vet ni vad....nu ska jag och ta ett upp fräschande bastu bad - Hörde att den var varm nu...
Ha en underbar torsdag kväll .
Hugs And Kisses Malin




2 kommentarer:

kicki sa...

Du bör nog ta det lugnt lilla gumman ,liksom jag........vi får träna oss på att göra ingenting vilket är bland det svåraste............inte är det väl Peter ifrån Piteå..............
Kram Kicki

kicki sa...

Om det är Peter på Dressman så bor vi i hans & Katarinas förra hus.
Han är trevlig & huset älskar jag.