lördag 7 februari 2009

Lördag morgon....


Tidigt i morse har min äldsta som Johannes åkt i väg med laget till Härnösand för att spela.. Hoppas att allt går bra.

Jag vill göra nå´t kul i dag.. men vad.. .... Tips - någon..??


Jag är otroligt sugen på att shoppa.. Nya gardiner, mattor, fina lampor- mysiga kläder till mig själv som jag kan gå o bara mysa i när jag är här hemma om dagarna..


Jag önskar att jag kunde åka i väg till en mysig stad - gå in i olika små butiker med annorlunda inredning i .... få inspiration ... mijöombyte..... äta lunch på en mysig restaurang dricka vin till ...fast det är mitt på dagen... sova på hotell... Ha en tid bokad på ett spa... och där skulle jag få en helkropps massage till att börja med.. hårinpackning.. ansikts behandling.. fotvård.. manikyr o pedikyr.. för att avsluta i ett bubbelbad..... det ni... det skulle vara något ..


Nåväl.... vad är en bal på slottet..?? som jag och min vän Kerstin brukar säga när vi drömmer oss bort..... fruktansvärt dötrist och tråkig..... eller alldelens underbar.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Det lät ju alldeles underbart tycker jag... Önskade att jag hade haft ork så hade jag kunnat följa med så hade vi bokat ett "eget plan" som flyger oss någonstans där det finns gott om shopping i mysiga butiket och ett spa av världsklass. Nästa helg kanske:-)???
Ps. vad fina de är Mia och Perra... Hälsa så mycket.Ds Kram från disktrasan Kerstin