onsdag 4 februari 2009

Jag = Lipsillen nr1

I natt vaknade jag och kände hur ledsen jag var... ledsen över allting nästan..
..gällande mig själv då.. tårarna bara rann ..
Min teori är :
Det var en riktigt trevlig dag i går, vi tog bilder jag och tjejerna i butiken till ett projekt- vi skrattade o hade kul :-) sen färdigställde jag schema som jag redan var försenad med, så det blev klart. plus lite övriga praktiska saker... inget märkvärdigt alltså...
Men det här med att inte ha energi -som man är van med att ha- är ju något helt nytt för mig- jag tycker ju redan att jag dragit ner en massa, jag jobbar inte just nu, jag vilar mycket, har inte haft projekt som jag bukar, har inte tränat- jag behövde ju inte ens städa, för det fixade ju min mamma.... men det i går då- blev väl lite för mycket..
Det här är helt oacceptabelt.. fatta vilken frustration... Jag är ju dam med tok mycket vilja !!!
Detta likar ju mest kriget mot mig själv -jag vill - men gör jag det jag vill- så blir det bakläxa sen... Det är verkligen en konst att varva ner.. i dag ska jag göra min avslappnings övning som jag ska göra varje dag - Det inte hänt en gång ännu- men den är verkligen jätte bra.

Inga kommentarer: