måndag 23 mars 2009

JAG HAR BOKAT EN VALP !!!! HURRA ÄNTLIGEN HAR JAG HITTAT DEN HUND JAG VILL HA :-)













ÅÅÅåå jag är sååååå lycklig !! Jag har äntligen hittat den hund jag vill ha.
Sunshine
Första bilden är Pappan
Andra : Alla barnen
Tredje : Mamman










Det är en schäfer tjej som ska heta LUCIA . Hon är nu 1 vecka gammal och bor med sin mamma o pappa och alla syskonen i Örnsköldsvik.










I slutet av maj kommer hon hem till mig Beating Heart Beating Heart





Jag kommer hinna längta ihjäl mig..





2 kommentarer:

miamajja sa...

Men hallå där vilka snygga hundar! :)
Spännande med nåt nytt! I ö-vik...hmmm...det är ju bara halva vägen ner till mig ;P
Kramis!

Barbro sa...

Jätte fina hundar riktiga snyggingar. Blir det köp eller blir du fodervärd??? Alltså kommer ni att passera Öjebyn både på dit och hem vägen... Rengatan 13 var adressen ifall du glömt det..!!
Nu åker vi till Sundsvall i morgon och blir borta några dagar..men vi träffas snart på bloggen igen ha det så bra kraaaaam från mig!!..