fredag 20 mars 2009

Görre o jag ska ha myskväll..


Hejsan på er.


Var och åt lunch med min Görre och en arbetskompis till honom som också heter Göran... Vi beställde alla rostbiff och potatisgratäng, rostbiffen var blodig med det gick för den var varm. Annars har jag svårt för blodigt kött.


(Eller kanske var det sällskapet som gjorde det godare)


Ingen prommis blev det idag, har haft ett tryck i huvudet i dag, tror att det kommer från nacken.... så jag försökte få en tid till den massör jag går hos... men såklart fanns det ingen tid, vilket jag nästan förstod innan jag hörde av mig dit.


Jag har stående tider varje månad men hittills så jag behövt en mellan tid också...

Nåja det är så där när man drar på sig för mycket spänningar..


Så efter lunchen hälsade jag på tjejerna i butiken en sväng.. sen tänkte jag köpa ett nytt nagelack men valde att åka hem i vila i stället, det är så sköönt att lägga sig på sängen när man är trött, helt tyst i hela huset- ingen hemma- Atlas och Fredo var lika trötta så dom kom o la sig på överkastet med mig:-)


Sist men inte minst var det fredags handel ......... Pust o suck att man aldrig lär sig !!

Inga parkeringsplatser... trångt i butikerna... långa köer... Amelia var trött o lipade heela handeln att hon ville ha en zebra.... var hon nu fick det ifrån. ( kanske något hon lekt med på dagis i dag)


Man träffar folk man känner som man pratar med ... kunder som handlar i butiken där jag jobbar som vill växla några ord.. Nå det är ju jätte trevligt om bara lill gumman varit mer nöjd ... Men jag roffade åt mig ett singoalla paket kakor o öppnade det så hon fick något att roa sig med ... då blev det bättre.

(Jag betalade ju naturligtvis kakorna sen också)


Nu ska vi bara ta det lungt o mysa - se Let´s dance och en film efter det...


Ha en trevlig kväll nu

Kram Malin.




2 kommentarer:

Barbro sa...

Jag hoppas ni fick en trevlig fredagkväll med mycket mys!!! Undrar hur det blir med den söta hundvalpen?? Många godnatt kramar från mig.

miamajja sa...

Hallåj syrran!
Vilken bra dag du verkar ha haft! Härligt! Och vilken mysig kväll! Själv sitter jag här alldeles ensam (förutom katterna som tigger mat) *suck* :) Ska snart krypa till kojs jag med. Go´natt kramis!