onsdag 11 mars 2009

450 kr för 45 min....

Jag ringde och hörde om det det där flyt karet som skulle vara så bra ..... det är drygt 30 grader varmt i vattnet, karet är 1.5 meter brett och 2 meter långt och 1.5 meter djupt... jätte salt vatten är det så att man flyter .... Bra för dom som tex har värk i kroppen.....
Pris 450 kr för 45 min ...........
Då får det vara hur skönt det vill..... för dyrt för min smak.......

I övrigt har jag målat lite i dag... varit o handlat och gjort middag -chili con carne med ris var det på dagens meny.

Ska ut o gå en sväng med Atlas det är endast -5 ute.

Kram på er // Malin

1 kommentar:

kicki sa...

Ska kolla hur jag jobbar om jag kan komma på utst.skulle vara jättekul att ses,jag känner igen mig så mycket i dig,mamma säger att vi är såååå lika varann.
Kram