lördag 14 mars 2009

Dagens händelser..


Här var det laddat upp för Mello.. igen.. Jag kan berätta
så här i efterhand att jag röstade på Sarah Dawn Finer
med låten Moving on.
Men 1000 miles med Heat var också bra.
Låten som vann kan bli intressant att följa i Moskva... man vet aldrig- kan slå stort.
Men sen har vi ju "hat kärleken " Caroline, med Snälla snälla Snälla.... originell men innerlig





Se så lycklig Amelia är när hon provar några av dom ärvda


kläderna av Linn... PS) Jag har räknat plaggen hela 95 st !!!


Och ALLA är fina.


Maria du är otrolig gullig som tänker på Amelia.. Heart with Floating Colored Hearts

Kram på er alla
/Malin.

2 kommentarer:

miamajja sa...

Hejsan! Vad mysigt ni har haft ikväll! Själv har jag suttit o surfat om LCHF hela kvällen, jag kollade bara när det blev dax å dela ut poängen. Håller med om att det ska bli intressant hur hon klarar sig i Moskva! Å wow vad fina kläder Ammis har fått - inte konstigt att hon ser glad ut! Mosters lilla prinsessa! Tänk vad vi ska busa i sommar! Vi måste ju höras i morgon, blev ju nyfiken på din dröm! Krama alla! // Syrran

Barbro sa...

Vilken liten goding som sitter på sängen och ser så nöjd ut och Vilken fest kväll ni hade under melodifestivals kvällen, såååå vackert bord!!! jag förstår att ni mös allihopa.