fredag 13 mars 2009

Äntligen Fredag.




Ja då var det nästan helg och alla får vara lediga, härligt !

Hittills i dag har det städats lite inför helgen, Görre o Johannes ska o jobba på IP under P19 matchen, så dom önskade en tidig middag.. så den är förberedd.

Amelia har trätt pärlor till ett halsband.... det var väldigt klurigt att få pärlan på nålen... Fin motoriken måste övas upp...
Min vän sen barnsben Maria ringde i går o sa att hon nu rensat i Linn´s byrå- och att hon satt undan till Amelia...Bara att komma o hämta..
Vilka fina kläder Amelia får "ärva".... ska lägga upp bilder senare- Gumman var helt lyrisk i morse, Det var klännningar av alla det möjliga slag, tunikor , tröjor m.m... Amelia hittade en t-shirt med en katt på den har hon haft på sig hela dagen- man kan se en glimmt av den på bilden ovan... Hörs senare.
kram så länge..


3 kommentarer:

miamajja sa...

Hallå syrran! Håller fullständigt med dig: Ääääntligeen Freeeeedag! :)
Vad snäll hon är Maria! Vet att det är supersnygga kläder! Vet du...snart kan jag inte gå in på din blogg nåmer...varför?....jo: jag har blivit så beroende av å se alla bilder o läsa alla inlägg + att jag blir såååå sugen på att vara i Kalix - hos er!
Känns nästan som att jag är där när jag ser bilderna! Tur dagarna går fort - men hörru, du vet, hit är ni alltid välkomna om ni känner för det! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!

Barbro sa...

Vilken lycka att få ärva fina kläder.Vad duktig Amelia är som kan trä pärlor med nål. Det är verkligen bra att träna finmotoriken Önskar er en trevlig fredag kväll. Kramis från Barbro.

Anonym sa...

De där fina små fingrarna vill inte alltid lyda men hon ser oerhört koncentrerad ut. Vilken gullunge hon är.../Kerstin