måndag 23 mars 2009

Ett brev från min dekoratör Anna...

Chic HeartHej Malin!
Allt är bara fint med mig/oss ;P
Jag njuter verkligen av att vara hemma och har även fixat världens bästa vikarie, så jobbet behöver jag verkligen inte oroa mig för heller nu.
Jag läser din blogg varje dag och jag hoppas att du mår bättre snart,vilket du iofs verkar göra.
Sköt om dig och lycka till själv med allting.
Du är en väldigt fin och stark människa, glöm inte det!
Kram från mig. //Anna

Tack Anna för ditt "brev" det värmer Tack!
Spännande att träffa den nya dekoratören....... Du har säkert gjort ett bra jobb att hitta någon som är minst lika bra som dig.

Bra att du njuter av att vara hemma, ladda batterierna för snart är det upp till "kamp" när ni ska få eran lilla flicka. Blinking Heart
Lycka till än en gång.
Kramar från mig








Inga kommentarer: