tisdag 3 mars 2009

Godkväll...

Jaa hörni.... vad har hänt i dag då..... Inget särskilt.... kan jag bara tala om... Har klippt håret på Philip, han blev nöjd och tur var ju det.... Sen har jag bråkat med en målning... försöker få till rosor... .. inte det lättaste!


Varit på mitt sista KBT "möte" Skönt.. bara för att det är sååå dyrt 650 kr/ tim!!

Psychologist

och man måste ju betala det själv.. så 3250 kr har det kostat mig "bara" för att få Prata.... Man skulle ju kunna tro att jag inte har vänner... hi hi.. ((någon som känner sig manad att bli en snack kompis, jag betalar bra ;-)

Nä.. skämt å sido... Jag har nog lärt mig ett o annat på mina träffar med denna rara dam som känns som en vän när man är hos henne..
Till saken hör att jag har "jobbat" hos henne i 3 mån på bidrag när jag var arbetslös - hon hade då ett spa - så lite känner jag damen i fråga.. Och jag kan rekommendera att gå o prata av sig ibland.. Dom får en att tänka på ett annat sätt än vad man vanligen gör....



Men på torsdag ska jag på massage - längtar verkligen :-) Ja.. jag ska till läkaren på torsdag,blir ju också bra. Massage Therapist Doctor

- Tänk hörni... sist jag pratade med min läkare i telefonen så sa han KRAM innan vi la på....
Jag blev som ställd... ha ha.. inte för själva ordet (jag kan ju själv vara kramig lite så där hipp som happ ) men en LÄKARE som säger KRAM i telefonen.. har då ALDRIG varit med om det....Kanske jag hörde fel..... nåja, var det så -så var det ju rart.

Vad mer då... hmm.. nä kanske det inte var så mycket mer.

Hoppas att alla haft en bra dag i dag- Det har jag

Natti natti

Pillow











1 kommentar:

Barbro sa...

God morgon Malin! Idag ser det ut att bli en underbart vacker dag. SOLEN skiner!! HIPP HURRA!!!Är du också duktig på att klippa hår? Kicki och Roger är också duktiga på det.Tord står i startgropen för klippning hos Kicki, Din läkare tycker nog att du är lite sötare och rarare än hans övriga patienter så han vill säga kram till lilla dig.
Kram från Barbro