onsdag 18 mars 2009

Hit och Dit...

Hejsan alla !

I dag har jag varit lite här och där....... Först 4 mil åt ett håll för att se efter gardiner till stugan... hittade inga... sen 4 mil tillbaka ...

kanon väder var det så jag o Atlas ville vara i solen ett tag också, åkte till stugan... satt på Altanen i solen en stund, Mamma var med så hon värmde lite soppa som vi åt ute ... kokade lite kaffe - kikade i en sommar katalog på mysiga sommar kläder och snygga skor.... längtar verkligen till sommaren nu.

*Mamma har fått sin första dator - Grattis mamma ! Så vi hämtade den... sen var det hem och där la jag mig och viiiiila... så sköönt !

Min chef ringde i morse och hörde hur läget var, vi pratade om allt möjligt b.l.a om att jag vill gå ner i tid, så vi skulle fixa det på måndag så att allt är klart till jag börjar jobba i April.

Jo jag har ju glömt att berätta att min massör hörde av sig härom dagen - och undrade hur jag mådde och hoppades att jag fick ordentligt med vila.... visst ÄR människor rara..
Det är så fint när folk orkar bry sig..

Nu har jag ätit middag med familjen - potatis, korv och stekt ägg var på menyn i dag.

Sist men inte minst blir det en prommis - Atlas måste ut och jag måste reducera bort några kilon..... Jeansen snävar fortfarande.........

Hoppas att ni alla får en fin kväll.

Kram kram från mig.




3 kommentarer:

kicki sa...

Vad kul att Marita har skaffat sig en dator, nu får du hjälpa henne att göra en egen blogg så hon oxå blir med i gemenskapen.
Kraaam

miamajja sa...

Hallå syster! Tack för det supergulliga sms:et! Jag har också kikat i kataloger idag...men, jag tänker inte beställa nåt föränn jag har gått ner det jag ska i vikt först. Måste ha nåt att peppa mig med serru! :) Härligt att ni också har fint väder, visst känns det som att det kommer att bli en sommar snart!
Kramis från systra di!

Anonym sa...

Good luck med jobbet. Men ta det lugnt och tänk på dig själv i första hand! Kram!