lördag 21 mars 2009

Godmorgon alla morgonpigga hjältar.

Ja jessusans troner ! Då var det en ny dag då...... få se vilka utmaningar denna dag har i bagaget..

Vaknade exakt 06.16 av att Amelia tyckte att det var dax att kliva upp......
Men jag var rätt piggelin så det gjorde absolut inget, jag har hunnit koka kaffe, hälsat på hos mina blogg kompisar, tvättat o hängt upp Johannes träningskläder- säsongen för bandyn är ju över.. vikt lite rena kläder... tillochmed hunnit krascha ett glas så då var jag ju tvungen att dammsuga....... och få se .. klockan är nu 07.53.... inte illa va ;) eller vad tycker ni...?? nu vill jag uuuut, jätte fint väder.

Känner att jag har energi som ett litet energi knippe i dag, som ett barn med bokstavskombination, som en som varit fast o inlåst och nu släpps lös att bara springa över gröna ängar- o längst bort på ängen finns min älskade.....
Känner att jag har ett brinn, ett driv och en stark vilja " hipp hipp hurra hurra" Kan någon känna hur jag menar..... så här brukar det ju vara för mig ..... men det är sååååå längesen nu ....
Tror bannemig att jag börjar bli "frisk" tack gode gud för att du hört min kvällsbön :)

Men hur är det man säger.... man måste ner för att komma upp igen.... eller nåt sådant...
Ha en fortsatt bra dag alla
Kram så länge / Malin.

3 kommentarer:

kicki sa...

Så glad jag blir för din skull.......men vad hände med den gulliga valpen blir det nåt eller.
Och du ta det lugnt fastän du känner som du gör,så du inte går för fort fram.
Kramar från Kicki

Barbro sa...

Vad glad jag blev när jag läste din blogg.Skönt att du känner dig som ett energiknippe,glad och pigg. Här är också fint soligt väder man blir ju glad av bara det.Apropå Anita Kerttu har hon heta Lassinantti som flicka?? Du kan hälsa henne från mig i såfall.Vi var tillsammans som barn lite då, inte i tonåren när det kom in dans och killar i bilden. Anita är några år yngre än jag. Önskar er en fortsatt trevlig lördag kram från Barbro.

miamajja sa...

Å vad härligt syrran!
Jag blir också så himla glad av att läsa att du mår såååå mycket bättre! Underbart!
Keep up the god work sis! Kraaaaaaaaaaam!