lördag 28 mars 2009

Godmorgon alla morgon pigga .

I dag kommer det att vara full rulle hela dagen, men det gör ingenting i bland är det trevligt att ha fullt upp.. :)

Tanken är att jag ska ut på långsväng nu på morgonen - solen skiner och dagen verkar bli jätte fin.

Sen hade jag lust att åka till ishallen- det är hundutställning där.

Göran är redan i garaget o röjer ....
sen ska det bäras in ved dit och hit in....

Skrotbilen dog i går IGEN!! Denna gång utanför vårt hus... så den ska dras till en kille som ska gå igenom den IGEN....!!

Vi behöver också handla i dag... mycket som är på sista versen så att säga.... Det är bara en massa "snuttar" kvar av det mesta .... bröd, rå varor, blöjor, kaffe mm
Grabbarna äter som fullvuxna karlar så man hinner bara bära hem matvaror så är det slut ..
- Men då är dom också långa och frodiga och starka och glada unga män.

-och då ska ni veta att jag redan hunnit dammsuga och plocka ihop och dammat sängkläder.
Men jag steg upp 05.30 av att solen sken, så då blir man ju piggelin minsann.

Ska bli kul o se vad man hinner av allt detta :-)

Återkommer och berättar mer om denna fantastiska dag .

Ha det så bra i dag alla rara
Kram Malin

3 kommentarer:

kicki sa...

Du är ju bara för söööt.
Kram lillkusin

Fröken fräken sa...

Hej Malin,
Det låter som en underbar dag! Här är det tok snöoväder.... Det har kommit flera decimeter snö sen jag klev upp vid 6-tiden! Jag önskar dig och din familj en trevlig lördag.

Kram Carro.

Barbro sa...

Jag skulle önska att du skickade lite av din energi till mig...tack på förhand. Jag håller på att ladda upp med energi men det känns att den kommer så långsamt...varför????Har försökt lapa sol idag men...
Önskar er en trevlig lördagskväll.Kramar från Barbro