onsdag 13 maj 2009

VARFÖR ÄR MALIN SÅ GLAD ....????


Kära vänner, Det är nu dax att kläcka fram min lilla hemlighet .........
Jag har sökt ett nytt jobb som personlig assistent till en kille.
Och gissa - JAG FICK DET !! av 80 sökande !!
Jag är såååå LYCKLIG !! går inte med ord att beskriva.
Men en aning bitter ljuvt förstås.. man har ju gått o blivigt ett med Dressmann också..... Men det är mitt kall känns det som, och livet gav mig rätt- så då har jag inget att förlora.
Så nu har jag medvind kan man säga... och inte nog med det- Så har vi vunnit en kryssning till Helsingfors med lyxkryssare också på miljon lotteriet !!
Ja vad kan jag säga mer än att -DET ÄR INTE KLOKT :)

6 kommentarer:

Barbro sa...

Nä men Grattis!! Grattis!!En riktigt turdag...klart att du är glad. Om det nya jobbet får du berätta mer om senare och när går resan till Helsingfors, får hela familjen åka??? Spännande du får berätta mer.Kramar från Barbro

miamajja sa...

GRATTIS!!! Ja då börjar ytterligare en ny epok i den Johanssonska familjen ;P Vad spännande, Å gu va glad o lycklig du ser ut! Vill bara krama om dig! Å va kul!!!

Anna sa...

Nu verkar livet komma ifatt fru Malin! Grattis!!! Verkligen kul för dig m jobbet! Hoppas du kommer trivas. Och om jag har vägarna förbi Kalix igen kommer jag ändå hemsöka dig. Stor kram!

Anonym sa...

Ja Malin vad kul att allt börjar vända nu! Det är ju så med livet först lite motgång o sen flyyyyt!!!Supergrattis till ditt nya jobb o vad kul med en liten resa oxå.
Kram Maria

kicki sa...

Hääärligt Malin ,livet flyter ,bara och flyta med.
Kramar Kicki

Fru Malin sa...

Måste bara välkommna Maria till kommentar sidan.... bättre sent än aldrig min vän :)

Och tack för alla gratulationer till mitt nya jobb alla.

Kram på er