fredag 15 maj 2009

Sista dagen / Första dagen

I dag är sista dagen jag är anställd hos Dressmann AB................................. när jag tänker på det så är det allt en underlig känsla i kroppen...... Kunderna måste ju undra var man tagit vägen... många har man ju fått en smått "personlig" kontakt med... under dessa 5 år ..... man hejar på stan o pratar lite allmänt när dom kommit in o handlat... en del undrar hur stor flickan blivigt - dom har ju varit med 7 månader in i min graviditet tex...........
Jag har mött släkt som jag inte ens visste av.... men dom har vetat att jag är Kurt/ Maritas dotter..... Dom mötena har varit extra mysiga :)

Sen alla kollegor som man lärt känna mer eller mindre..... Alla har dom lämnat ett avtryck hos mig på ett eller annat sätt - men Dom som gjort störst intryck på mig är
Jimmie
Pernilla
Lars
Åke
Kattis
Peter
och Kerstin så klart, min lilla gullunge o arbetsmyra o stand in, ställt upp i vått o torrt - Fy faaan vad vi har gått i genom MYCKET !! Ni skulle bara veta... hel tokiga saker som vi får skratta åt o tvärt om - saker som irriterat oss som fan !! Men ett kanonteam det har vi varit.

Tack o lov finns hon kvar i min närhet i form av "bästis".

Nåväl Man får ju inte glömma att på Måndag startar ett nytt liv- som jag verkligen längtar efter.
Och det känns inte alls "underligt" - utan bara RÄTT RÄTT OCH RÄTT :)

Ps Nu var det en reklam på tv från Dressmann... Amelia sa Titta Nu är det mamma´s Dressmann ......................Ds.

Ha en fin dag.

1 kommentar:

Barbro sa...

Hoppas din sista arbetsdag på Dressman går bra och att du inte behöver fälla alltför många tårar..ibland kan det bli en känsloreaktion.....hoppas du kommer att trivas med det nya arbetet...önkar dig all lycka...kramisar /Barbro