måndag 25 maj 2009

Underbar dag på jobbet :)

I dag har jag varit o gjort Luleå på ARBETSTID.... kan ni fatta.... knappt att jag kan.... Vi har shoppat en del och käkat på en sport restaurang som heter All Stars..
Jag hittade en rosa munk jacka plus ett linne från stadium och lite smink... plus en parfym till killarna här hemma :) Här har vi maten... en plock tallrik kan man säga... som innehöll Ribbs, kyckling, salsa, natchos m.m

Var bara tvungen att visa upp bästisarna Fredo och Lucia :) här delar dom bädd.... gulligt va.. Atlas föredrar att vila på egen hand - utan "snorisarna" dom är bara fööör jobbiga tycker han.
Hoppas att ni alla har haft en fin dag - Min har varit helt Otroligt lärorik - mysig- och lite små tokig - på ett bra sätt :)
Kramar Malin.
Ps. I morgon är jag ledig för att sedan jobba 3 dagar för att sen vara ledig helgen - Till helgen ser det ut som att vi får högsommar värme :) Kanske dax för lite Bulgariskt vin igen... med nåt grillat till... Det blir ju en helg i stugan ....
*Natti natti*


3 kommentarer:

Barbro sa...

Tog en sista kvällstitt på bloggarna ...såg att du vaknat till liv vid datorn...fin dag har du haft ..trevligt och väl unt..Måste bara kommentera dina fina djur, O..Gud vad gulligt att Lucia och Kissen ligger i samma korg..visst är dom fina och kramgoa puss på dom!! och en stor kram till hundarna och den fina kissen från mig...God Natt!! Vi ses på bloggen igen i morgon/Barbro

kicki sa...

Man skulle kunna tro att du är jag eller tvärtom.......jag har också världens bästa jobb, assistent hos en tjej som älskar mig.
Tre barn, två hundar ,en katt,ångest med ojämna mellanrum,däremellan älskar jag livet med allt vad det innebär,har börjat i KBT.....konstnärliga drömmar.......jah det verkar som att vi är stöpta i samma form ha ha
jag känner så ofta igen mig i dina inlägg.
Kram lilla kusin

Fru Malin sa...

Men jooo när du säger det Kicki så är det nog lite så... lustigt... men kul :) Det fanns nog en mening med bloggandet, kanske det var dax att knyta ihop rötterna för att kunna se likheter............. Mm det tror jag :)