onsdag 13 maj 2009

Nu är allt klart !!






Å herre gud............ jag o min nuvarande chef har pratat o pusslat o omgångar heeela dagen för att kunna göra ett smidigt avslut för mig så snart som möjligt på Dressmann..


Hon hade full förståelse för mitt "brinn" för denna unga kille som jag får den äran att jobba med-Och hon har på alla sätt försökt att hjälpa så att jag kan hoppa på min utbildning som startar redan nästa vecka...
För jag vill ju så gärna så gärna vara med från starten....................
Så vi har fixat o trixat - och nu "slipper" jag min månads uppsägning, och avgår redan på Fredag :) Så kl 23.00 i kväll pratade vi sist och Nu är allt klart !!



Sååå nu gott folk, kan jag bara säga att min nya epok i livet kan ta plats, och med stor glädje omfamnar jag detta :)


Lyckos mig :)


Nu ska jag o "Lussan" Lucia gå och sova..... om jag kan.... hi hi....

Hörs i morgon.

2 kommentarer:

miamajja sa...

Härligt att det gick så smidigt! :) Jag är jätteglad för din skull syrran ,synd bara att man måste ända ner i skiten för att må toppen, men jag säger såhär: mår man aldrig piss så vet man ju inte hur härligt det är att må kanon! Eller hur! Saknar er så fruktansvärt mycket! KRAAAAAAM!!!

Barbro sa...

Det är ju alltid roligt och tillfredsställande för en själv om det går som man önskar..skönt att allt ordnat sig så bra. Jag är glad för din skull.. Har inte haft tid att kommentera ditt inlägg förän så här sent ....nästan natt ....men du förstår när man är pansionär så går tiden alldelens för fort... hinner inte med...har varit borta halva dagen, hos Roger. Sedan en sen middag och därefter TV...Kramisar och God natt // Barbro