söndag 3 maj 2009

Atals o Alice Glass o Te.

Jag åker en liten sväng till Kerstin för att gå ut o gå - men det slutade med att lill Alice också ville komma- så då tog vi en betydligt kortare sväng så hon också kunde följa :) Ingen ska ju behöva känna sig utanför.
Atlas o Alice sitter fint i vårgräset som ännu inte fått grön färg- men snart ...

Alice .
Efter rast rundan gick vi in till Kerstin o fikade te och glass - kikade i söndagsbilagan o babblade.



Mmmm vilket super lass !! Gott gotti gott gott .




Och så här såg det ut när vi var klar....... glassbyttan blev nästan tom, te muggen = ur drucken
Och glass skålen renslickad .... neee inte jag då.. men Kerstin slickade sin..... ha ha ha....
Nää ett skämt såklart - kunde inte hålla mig, vet att hon läser... hi hi

Tack för fikat bruden :) ses i morgon på jobbet ...





2 kommentarer:

miamajja sa...

Va? Har Kerstin skaffat en vovve? Vad liten o söööt den är! Å gu va gott med glass o chokladsås! Mums! Måste försöka ta bilder i morgon så ni får se lite av hur det är här, jag ser ju direkt skillnad utomhus iaf - vi har jättegrönt redan. :) Sov så gott - "ses i morn´"

Anonym sa...

Ja men gissa Malin om jag åt upp de sista i glassbyttan när du åkte:-), de var ju bara "milkshake" kvar så det gick inte att frysa om och att kasta bort ätbar glass är inte att tänka på. /Gottegrisen