måndag 11 maj 2009




God kväll alla .



Först kan jag tala om att jag känner mig trött i dag, så min dagboks anteckning blir nog inte så intressant.





Men dagens höjdpunkter kan jag ju iallafall dela med mig av.





1) Massage- fruktansvärt behövligt- hade en låsning lååångt ner i ryggen som jag kännt av plus att jag fick bakläxa på ryggträningen- hade dålig hållning .... igen.... Men det är värt varje bakläxa - vet att jag blir som ny :)











2) Atlas tog Lucias parti när Fredo "jabbade" med tassarna mot henne - han rusade fram o sa till gode mycket ( fredo o Atlas är i övrigt riktigt goda vänner, leker o sover tillsammans så det var nog dagens överraskning ..


3) Amelia har fått en gul kratta, För här ska krattas o göras fint .


4) Vi har haft främmande- Marie - Jörgen o Elin- Gurkan o Karin o Lova



5) Jag o Amelia o Görre har lekt affär - jag har köpt allt från leksakshästar till små koppar och det har kostat allt mellan 3 o 5 kronor !! Vilken tur att jag var en sväng på stan o köpte lite godis, för när det var min tur att vara expedit fanns ju även några karameller att köpa - till Amelias stora förtjusning :)


Leken slutade med att den lilla godis högen försvann......................i Ammis mun...... och Görre tyckte att nu äger han allt för han har ju köpt det, så då tog leken slut- och Amelia fick borsta tänderna o gå o sova.



Så nu är jag faktiskt skit trött men lucia bajsade inte när vi var ut efter kvällsmaten.... så jag ska vänta ett tag till o gå ut igen innan jag stänger ögonen för att slå upp dom till en ny fantastisk dag i morgon.
Stor kram till er alla från mej.






2 kommentarer:

Barbro sa...

Vad mysigt och se att hunddjuren tog parti...kanske lite pappa barn roll. Ni verkar ha det mysigt i hela familjen...har Roger skickat mail till dig??angående mätaren...??Nattikramar../Barbro

miamajja sa...

Men hallå i stugan! Du verkar ju haft en kul kväll med massor av saker o ting som hänt, ser o gissar att alla har gullat med Lucia :D Nu är det inte många dar kvar tills Hannes blir "byxmyndig"...hehe...men herregu´- var tar tiden vägen? Kram på dig!