onsdag 6 maj 2009

Onsdag kväll....

Har arbetat hela dagen - Bra dag mycket kunder :)

När jag kom hem har jag roat mig med att skriva ett brev till försäkringskassan, för att överklaga deras beslut om att jag inte har rätt till sjukersättning- Hoppas att det går vägen denna gång. Min läkare hade skrivit ett nytt jätte bra läkarintyg för att hjälpa mig med detta - mycket tydligt och utförligt var det.
Jag är så tacksam emot honom så jag måste nästan skriva ett brev till honom också :) Och tacka för hans engagemang.

Man har mött så många stolpskott till läkare i sina dar , så det är fantastiskt att möta någon som verkligen bryr sig.

Den "bästa" kommentar jag fått av läkare var nog när jag fick inflammation i ryggen över natten- och kunde knappt gå och ville göra ett HLAB 27 test för att kolla om jag skulle ha bechterew ( kronisk reumatism )

Då slog Gunilla ( kvinnan med världens största pucko varning ) armarna i kors , höjde på ögonbrynen och sa : ! det behövs inte ! Det är bara en massa fina latinska ord som inte betyder någonting!! Och det gör ju inte dig förtidspensionerad direkt....
Vid det här laget var jag väl ca 24 år..........
Klant klantigare klantigast är det jag har att säga om såna som hon.........

Det har regnat här i dag- trist väder.....
Till lunch i dag har jag ätit en pizza, Maria en kompis till mig hade en ledig dag o var i krokarna, så hon ringde o tyckte att vi kunde ju gå ut o äta. Gott o trevligt var det :)

nu ska jag gå o ta mig en kvällsmacka.
Kram på er alla

Inga kommentarer: