fredag 29 maj 2009

En morgon i solens tecken :)

Godmorgon alla morgon pigga...

Vaknade 05.20 i dag - alltså 5 min sovmorgon :) Solen sken och det var helt underbart att sitta ute på framsidan o dricka kaffe o läsa tidningen vid 6 snåret...

- Måste bara slå ett slag för min mini dator.... I dag har den fått komma med på jobbet - den är sååå nätt o liten o smidig att bara sätt ner i väskan .....
Ska på en stund gå ut på balkongen o sitta o mysa i solen och vänta på att dagen ska starta....

Önskar er en toppen dag i solen.
Kram Malin

3 kommentarer:

Barbro sa...

Önskar dig en fortsatt bra och trevlig dag...roligt att solen hälsar på oss igen. Idag sätter jag ner mitt potatisutsäde.kramar/Barbro

kicki sa...

Men ååhhh jag vill VERKLIGEN också ha.........
Kramisar

kicki sa...

MEN DET HÄR ÄR JU INTE KLOOOKT.
Min älskade make kom hem med en mini lap top i dag..............joo det är sant.
Kram söta kusin