tisdag 26 maj 2009

En dag av olika sysslor...

I dag hade jag lust att gå på "stan" och strosa .... Mammis var ledig så hon hängde på :)

Vi gick till Berlins för mamma var sugen på en ny bikini - Men hon gick ut med ett par jätte fina capri jeans.

Själv hittade jag en jätte söt singoalla klänning i rosa :) Sen köpte jag en ny parfym på en annan butik - JLo´s nya som heter summer kissed - den luktar jätte mysigt o milt .
Och sist men inte minst en lite större tyg väska .



Parfymen Sun Kissed

Singoalla klänningen - man kan även ha den som kjol, bara att ta bort axelbanden - smart va :)


Tyg väskan










Lite lunch rast på "Jesu kaffe" eller Lycktan som man också kallar det .... Mamma gottar på en laxmacka och en te kopp men citron skiva i :)




Var fan ÄR min fotograf.......??!! ( mamma skulle ta en bild på mig o min räkmacka) men hennes pekis kom i vägen.... Ha ha ha... men mackan syns ju..... och kaffe koppen...och den mulliga magen.. hi hi.


Sist blev den en sväng på coop för att handla mat - jag hade vid det här laget åkt på en jobbig huvudvärk ( har haft det i någon dag nu till o från) antingen är det från nacken, eller så måste jag gå o kolla om ämnesomsättningen är ok.. sist jag hade hög ämnesomsättning så hade jag huvudvärk hela tiden, Men det är ingen big deal - går lätt att fixa med lite justering av levaxinet.
Jo jag var ju en liten tur på systemet också :) Köpte en bag in box (Leva) såklart :) och en Whisky -Lord Calvert så man kan göra lite Irich Coffee + en present till min brukare ... ett chardonnay vin från Italien årgång 2007 som heter Mauro.
Nu på kvällskvisten åkte jag o Görre o Amelia o Lucia till Kerstin o Alice, hon bjöd på gott kaffe o bulla :)
Nä nu kanske det är dax att gå i bädden, klockan hinner alltid bli så mycket nu för tiden.....
Kram o godnatt på er .













3 kommentarer:

miamajja sa...

Men hallå vilken mysig dag du o mammsen har haft! :) Och vilka fynd du har gjort! Supersnygg klänning! Jag skulle också vilja köpa mig en klänning men jag är så ovan att gå i det så jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för sort. Vi får nog ta en shoppingrunda när jag kommer - så jag får nå smakråd! :) Jag har också haft huvudvärk i flera dar nu, asjobbigt! När jag var till sköterskan i veckan så sa hon att mitt T4-värde var lågt...jag ska o ta nya prover när vi kommer hem från Turkiet, kanske har en släng av struma jag också? Fast jag verkar ju ha åt andra hållet mot för dig. Plus att mina hormoner inte samarbetar för fem öre...Hoppas du får en underbar onsdag! Kramisar i massor!!!

Fröken fräken sa...

Håller med miamajja jättesöt klänning! Ni verkar ha haft en underbar dag.

Kram Carro.

miamajja sa...

Hallå! Ja vi åker imorgon torsdag :) Ska bli underbart, men läs min sista blogg-uppdatering.
Love you! Kramis Sis