onsdag 1 april 2009

Äntligen !! I dag ska jag på M A S S A G E .

I dag ska jag äntligen på massage igen... månadens höjdpunkt !! Flower

Efter det ska jag ut i solen, i går kväll när jag var ute o gick med Marie o Lena, såg vi att dom dragit upp skid spåret på isen igen... blev sugen...

Motion och ute luft - Det är verkligen susen för kropp o själ... Tänk vad vår jord har att Butterfly 2 erbjuda... helt gratis medicin ... tänk att vi kan stå ute o andas frisk luft och må så jäkla bra av det... helt fantstiskt om man tänker efter... Butterfly 2

Om 5 dagar ska jag tillbaka till mitt arbete - Men jag känner faktiskt att jag är redo...
( Så redo man kan bli att vara slav under arbetsgivarna hi hi )

Jag känner mig bättre än på flera år ... Butterfly 3

Jag är nöjd med livet för en gångs skull, Jag har haft så mycket tid att tänka o gå igenom mina 35 år ... vad jag gjort.... vad jag inte gjort... vad jag uppskattar och vad jag verkligen ogillar
- Känns som att jag hittat styrkan i mig själv och faktiskt "törs" lita på den... Förr har jag känt den- men INTE litat på den... och istället valt att göra saker, säga saker som jag TROR att andra varid nöjd med - man har väl lidit av bristande självkänsla mer eller mindre...
( men troligen har många jag mött "lidit" av samma åkomma) Verkar ju vara ett globalt bekymmer det här med självkänsla........... Tänk vad löjligt...

Butterfly 2 Som slut ord denna underbara morgon vill jag säga :

Alla duger precis som vi är Butterfly 2 Våga visa din egen personlighet Butterfly 2 var stolt över den-den är din helt egna ... och vi är ju olika- Det är ju det som gör oss unik Flowers
Se inte ner på dina medmänniskor -utan se efter det som är positivt och lyft upp det istället.

Flower Goda tankar, goda ord sprider lycka på vår jord Flower
Så här lätt känner jag mig just nu... finns inga hinder jag inte tar mig över... tänk vad skönt. Önskar er en jätte fin Onsdag
kram











Inga kommentarer: