torsdag 9 april 2009

Påsk ledig .

Easter Basket Hejsan alla rara !
Nu ni.... nu är det påsk ! hoppas att alla är taggade till tänderna att vara påsk kärring i hela 3 dagar ... Tänk att vi kan bete oss lite hur vi vill under dessa dagar.... så nu gäller det att passa på !!

Bara på med hilkan och knyt förklädet, sen är det bara till att extra knäcka... gå runt i gårdar och få en massa go bitar eller det bästa... PENGAR ... - undra hur mycket man skulle få ihop.....??!

Och har man inte gjort det förr ... så är det ett ypperligt tillfälle att förlusta sig med en riktigt djurisk jävul om man nu vill det... Egg 1

Nää hörni jag skämtar bara ... kunde inte hålla mig...antar att det var häxan i mig som tittade fram ..

men denna påsk har jag inte "påskat" till det alls...

Påsk ägg till barnen naturligtvis men i övrigt inget ..Nu hoppas jag bara på fint väder - just nu blöt snöar det och är mulet..

Ha en underbar Påsk helg Easter Cross kramar från mig.







2 kommentarer:

Barbro sa...

Det flög just en tanke i mig när jag läste ditt inlägg .....varför skulle inte vi pesionärer kunna piffa till oss lite ,med kanna i hand och knacka dörr!!!???? vad tror du???hahahah!!!!

miamajja sa...

Haha Barbro, du är för kul du! ;D Just nu är vi hos Perras brorsa och jag tog med laptopen och lyckades hitta en granne som inte spärrat sitt internet...hehe, vilken bra granne! Hoppas ni har en härlig påsk, såg att du hade ringt syrran o jag provade ringa men fick inge svar varken hemma hos er eller på din mobbe, men vi hörs en annan gång! Kramis från påskkärringen i hassela!