fredag 24 april 2009

Slut på fönster shopping !!

Nä i dag eller i går blev jag less på att bara se alla andra komma med klädpåsar från olika butiker med nya vår kläder.... ... Så jag svepte med trollspöet och åkte till Luleå i dag o S*H*O*P*P*A*D*E . På bilden sitter jag o Amelia på Exotic o äter en dagens, Här ser man ju min frissyr också... inte alls så märkvärdig, men det är uppklippt och kortat av så det känns mycket fylligare nu. Här är mamma som aggerade chaffis o smakråd o barnvakt till gumman så jag fick gå i lugn o ro.

En av favoriterna är denna tunika klänning med smock runt byst o smala knyt axel band, den har svart botten med gula blommor. Till den hittade jag en Ljusgul kofta. Jätte fint till t.e.x. jeans eller svarta eller gula leggings.
Här är ett par snygga byxor, mycket detaljer som dragkedjor vid framfickorna, man kan välja att ha dom full längd eller trekvarts. Påsydda bakfickor med lock o knapp, tillhörande bälte. Riktigt coola faktiskt.




En till tunika klänning.... kanon till jeans, leggings, eller bara som den är.. Priset var otroligt bra 98 kronor !!




En söt rutig kortärms blus OCH det BÄSTA .... HÖR UPP NU ALLA SOM HAR EXTRA KILON PÅ MAGEN...
JEANS LEGGINGS !! resår i midja, super mjuka och trendiga !! Finns som både långa o korta.
DET är ett måste till sommar garderoben. Jag köpte att par kortare - går till knäna ..





Sist men inte minst ett par söta skor... lagom klack :) Köpte också ett par svarta tygskor 150 kr ser ut som en balettsko med ett band runt vristen - jätte sköna !


Önskar er alla en fin kväll .
Många kramar / Malin













4 kommentarer:

Barbro sa...

Men Malin!!!! Endast 5 mil till så hade du träffat Din faster!!!Kläder ÄR VIKTIGT DET VET JAG men.....Ja, ja .men få se om ni någonsin har TID att komma till oss. Kram Barbro

miamajja sa...

Vilka snygga kläder du har köpt! Jag kan inte förstå hur du kan hitta så snygga kläder! När jag går runt på affärerna o spanar så hittar jag ingenting! =/ Fast nu kanske det har kommit in snygga vårkläder, dom är ju nästan roligast att köpa. Vilken mysig dag ni haft alla 3 och vilken fin frisyr! Jag skulle också behöva tjocka till mitt hår genom att klippa mig men jag ska ju lägga i extensions o då ska det ju vara halvrisigt... Kram på dig!

Barbro sa...

Glömde kommentera dina fina kläinköp Roligt med nya vårkläder. Var hittade du jeansen med resår?? Kanske något för mig också. ...och håret Malin du är såååå söt i den frisyren, passar verkligen.
Hoppas ni får en trevlig Lördag, vädret blir bedårande vackert i dag också.kram Barbro

miamajja sa...

Kom på en sak till när jag såg dina kläder...jag VILL inte köpa nya kläder nu. Jag ska vänta tills jag gått ner ytterligare, det är inte så kul att bara ha pöskläder...haha...speciellt inte när det är meningen att sitta tight. :) Lovely feeling!
Ha en kanondag syrran! Kraaaaam!