måndag 13 april 2009

Och jag som tänkte sluta blogga för i kväll... MEN SÅ KOM NYA BLIDER PÅ VALPARNA !!! Jippppiiii hurra trallalla la la la
Jag har väntat heeeela kvällen och NU ääntligen skickade hon bilder... Nå vad tycks...


Veckans nykomling.
Fröken Orange v 4 Beating
Orange v3



Fröken Rosa v 4
Beating



Fröken Rosa v 3




Fröken Grön V4
Beating





Fröken Grön V3






Fröken lila V4
Beating







Fröken Lila v 3
Tänk att jag fick en ÄNNU finare avslutning på denna kväll -Lyckans ost -det är jag
Kram igen.














2 kommentarer:

Barbro sa...

Jag förstår att du är superlycklig över valpen , snart är den hos dig. Tittar ni in hos oss när ni gör resan till Ö-vik? vore roligt........Vill meddela att Carros och Mattis lägenhet finns på Hemnet nu ifall ni vill se....hoppas det går bra med försäljningen för dom.Adressen är Haparandavägen231, Sundsvall. kram från mig...

miamajja sa...

Oj vilken tuff uppgift...gissar att du är sugen på att åka ner o se dom "live". :) Å här sitter jag, med min j-la huvudvärk fortfarande! Den vägrar banne mig att ge sig...bara mol & mal & jävlas. Ska göra ett försök o lägga mig o sova o hoppas på en bättre dag i morrn! :) Kramis!