tisdag 28 april 2009

Tisdag den 28 April.

Åh herregud !! I dag jag och mina kollegor slavat -rent ut sagt !!
Jag o en av tjejerna har slitit o kämpat burit upp o ner heeela långa dagen varor som ska skickas.. och den tredje tjejen har överfört, vikt o packat allt!!! Drygt 700 atriklar !! Fy bubblan vilket skitgöra det ÄR!
Och jag då min smartskalle ringde o sa bort min massage tid till ett senare tillfälle, tänkte försöka klara mig ett tag till då ryggen är rätt ok.... men efter i dag borde jag verkligen ha ringt om en TIDIGARE tid istället.... Tänk att allt ska vara tvärt om mot det man planerar.......
Varför är det så egentligen..??
Kanske för att man inte ska något förgivet...vad vet jag...
Efter jobbet åkte jag o köpte lite saker till Lucia.
Läderkoppel
matskålar i rostfritt på stativ
halsband i läder (strypis)
Dragsele ( Björkis )
midjebälte (till mig då) som man fäster selen el. kopplet i.
Och en signalväst
2 delad läder anslutning till koppel- man fäster båda hundarna i anslutningen - men har bara ett koppel, finurligt va:-)
Nu är det bara bädden kvar som hon o Atlas kan ligga o gossa i..
I övrigt hoppas jag att ni haft en fin dag.
I morgon blir det sol sägs det- härligt för jag är leeediig :-)
Kramis.



1 kommentar:

Barbro sa...

En liten kopia av mig...det är du.. med framförhållning i allra högsta grad...allt ska vara klart i tid ...och lite till..jag ser framemot ditt ägande av Lucia. Ibland skulle jag också vilja ha en liten vove. En få se kanske ..kramis från mig.