måndag 6 april 2009

4 dagar i stugan....

Hejsan alla kära vänner, då har jag kommit hem från 4 trevliga o avkopplande dagar i min stuga.
Jag har sett till att ladda batterierna inför i dag som är min första arbetsdag sen 26 jan, men det känns helt ok. Här kan man se lite bilder från min mini semester på Furuholmsvägen som stug gatan faktiskt heter.... :) Bilderna är lite i oordning men man kan ändå se hur fint vi haft det med myskvällar, massor av skärgårdsluft, lek o bus..... Hoppas att ni får en fin dag alla. Kramar från mig. återkommer senare om min första dag...



















































































































































































































































































3 kommentarer:

miamajja sa...

Oj vad mysigt ni har haft det - jag blir alldeles avis - skulle gärna också ha varit med! Visst är det underbart med våren! :) Hoppas du får en kul dag på jobbet syrran! Kramis

Fröken fräken sa...

Men Malin! Det ser alldeles underbart ut! Hoppas det går bra för dig på jobbet, ta det riktigt lungt.

Kram Carro.

Barbro sa...

Vilka fina och härliga bilder...ni verkar då ha det jättemysigt.Kram Barbro