onsdag 29 april 2009

En Solig dag den 29 april 2006 - En mycket speciell dag ....

Den 29 April för 3 år sedan blev jag Fru Malin & Amelia fick sitt namn i Jesus Kristus och den Helige Andens namn........ Så jag har fått blommor av min make i dag med bud - Vilken överaskning :) Se så fina dom är..... 10 fina röda Rosor men lite pärlor på...... Åååh vad gulligt! Och ett kort..... Men vad som står i är en hemlis ......

Titta vad fint ....




Jag ska bjuda på lite tillbaka blick ..... Här är vi äkta makar ...





Malin Amelia ligger hos mormor o väntar på sin tur..





Min Brud Bukett ....







Hela Familjen J*O*H*A*N*S*S*O*N ..............

Själv så förbereder jag för en god middag, Tänkte göra Fläskfile´ med dragongräddsås och potatis, plus sallad.
Solen skiner ute och dagen är nästan lika vacker som den var 2006 .






2 kommentarer:

Barbro sa...

Vad gullig han är din make Göran..så fina rosor.Vilken kärleksförklaring. Roligt att se de vackra fotona , ni var så otroligt söta alla fem. Jag minns den dagen som i går, det var en mycket fin dag med god mat och smarriga tårtor. Tiden går fort alltför fort.Grattis till er bröllopsdag...många kramar från Barbro.

miamajja sa...

Men gulle-Göran dåh! :D Härligt me romantiska karlar! Kramis!