måndag 13 april 2009

I want to know, Have you ever seen the rain - Comin down on a SUNNY day...?? Nix inte jag .. tralla la..

Så här fint sken solen från klarblå himmel i dag Sun This is my home town... Se nästan snö fritt .. nu väntar vi på grönskan Tree 2

Här sitter jag och Atlas ute i solen på altanen i stugan Heart Beat

"Var fan är min fotograf" - mitt svar på Magnus Ugglas " Var fan är min revy"
Något förvrängt bild av mig o Görre..



VARNING!! Något skrämmande Bandy Huligan !! Liten figur i lila galonisar-support mössa, snorgrön tutte och snossi i högsta hugg !! Bilden är tagen med mammans mobiltelefon.. Ser ni detta lill tok- Ta bort alla gosaker ni har kvar efter påsken... hon tar ALLT !!





Här smaskar hon i sig grillad spiralkorv som pappa Göran grillat i öppna spisen i stugan.





Här har vi då min make G*Ö*R*A*N Raining Hearts






Tjohooo en VATTENPÖL / LERPÖL !! Den ska jag hoppa i Lol







Min egen bilsångfågel.. här har han bytt från RIX till Finnarnas Raaaadio Noooovaa, och försöker sig på att sjunga till en finsk pop låt.... Halv finne som han är Blinking Heart








" Var fan är min fotograf" nu igen.....!! Nåväl - Här är min numera lååånga son Johannes med hans numera lite kortare mamma... ( jämfört med honom alltså ) jag har inte krymt...
Att döma av frisyrerna -så ser det ut som att jag har ruggig motvind och Johannes har medvind.. ha ha ha ... men visst är vi goa tillsammans min son o jag .

Cool Heart








Dagen avslutades med plock middag hemma hos Min kära mamma. Ägghalvor, skinka, gravad lax, köttbullar, prinskorv, sill, rödbetssallad, kroketter. kaffe och glass

Önskar er alla ett fin fint avslut på denna - något sena- men underbart soliga dag .
Kramisar / Malin.




























3 kommentarer:

Anna sa...

Fantastiskt att se Kalix nästan utan snö!! Det är som att man redan glömt bort det ;P Kram och glad påsk!

Fru Malin sa...

Men jag veeet :) !!! Visst är det UNDERBART !! Kram på dig också.

miamajja sa...

Vilka fina bilder! Hördu, bilden på dig o snygg-Johannes, du ser inte ut som en dag över 18 :) Hur kaaaan det vara möjligt att denna långa grabb fyller 15?! Va? Var har åren tagit vägen? Jag är ju högst 22...eller hur! Härligt att ni haft fint väder också. Älskar när solen skiner! Kram på dig lill-tufflan!