tisdag 7 april 2009

2:a dagen på Arbetet..

Grön Lila


Rosa


Hejsan alla kära vänner !






I dag är det andra dagen på jobbet ... vad kan jag säga ... so far ... so good.. men jag tackar gud att jag tog för mig att gå ner i tid..... hade inte pallat mer... helt enkelt ... Nu är det bättre balans mellan jobb o familj och det är ju viktigt!






I övrigt så har det inte hänt så mycket.... dagarna tuffar på .... snart Påsk ledigt- skönt !






Håller på att dieta sedan i går... har gått upp 6,5 kilo under min "vilo period "... typiskt typiskt... Så nu måste jag försöka stoppa denna uppåt trend. Försöker att tänka GI , och motionera.






Här ovan kan ni se dom senaste bilderna på dom 3 valpar jag väljer mellan... någon av dom kommer att bli min Lucia.... :-) tyck gärna till ...
Dom är nu märkta med olika färget så man lätt kan följa den man tycket bäst om...

3 kommentarer:

Barbro sa...

svårt val, valparna är lika söta alla tre.
Det är nog lätt hänt att gå upp i vikt när man är hemma och får ta det lungt, men när du kommer igång med jobbet och den inre stressen som det blir så faller en del av kilorna av sig självt och du är ju duktig på att motionera....inte så mycket att oroa sig för några kilo. Huvudsaken du får må bra lilla gumman. kramar från mig.

miamajja sa...

Hallåjsan! Vilka söta bejbisar! Perra slulle ha valt grön och jag skulle välja lila - men ni har en svår uppgift...hur ska man kunna välja bland dessa sötnosar? :)
Skönt att det går bra på jobbet osv.
Dom kilona som du gått upp kommer nog försvinna i ett nafs nu när du börjat jobba tror jag. :)
Kram på dig!

kicki sa...

Dom är BEDÅÅÅRANDE alla tre ,jättesvårt.
Och dom här jävla kilona......ja vad ska man säga.......vi får fortsätta kriga mot dom....var och en på sitt håll ha ha ha.
Var rädd om dig.
Kram