lördag 11 april 2009

Vad är påskhare ?? Och vad ska jag söka efter....

Bunny Bunny Amelia kikar efter påsk haren...... Lägg märke till att påsk ägget ligger på fönsterbrädan ..
-men det är inte lätt när man inte vet vad man söker efter....... Men nu dagarna efter har hon gått o kollat fönsterbrädan dagligen... för nu vet hon... Här har gull ungen fått sitt påskägg ...som till sin stora förtjusning var fylld med gotta..
man lär sig så länge man lever..
Amelia visar upp sin fina gympa påse som moster Mia gjort.. på påsen har moster målat med textilfärg Hello Kitty och skrivit Amelia .. här var gumman på väg till mormor
och hade packat påsen full av leksaker, tutte och sitt kära snossi..



Nu ska jag ut med min hund på kvälls prommmis... och sedan ladda upp för Robinson..
Ha en fin kväll
Kram.







2 kommentarer:

Barbro sa...

Gode fint Malin!!! Jag blev så glad när jag läste din mysiga blogg om lilla Amelia och påskägget.. Ang receptet på räkris så glömde jag att skriva att enligt mitt tycke så får man dubblera med grädden..... hoppas det smakade änndå... nattikramar från Mig!!

miamajja sa...

Hejsan! Vad kul att hon tyckte om gympasäcken, tänkte att den kanske var liiiite finare än en lysgrön hink ;D Mosters lilla söta prinsessa! Jag får Amelia-abstinens när jag ser fotona!
Men tiden går fort, snart äre sommar! Kraaaaaaaaaam