torsdag 16 april 2009

Ska du ha en till....???!!!


Jaha !!!! Då kom dödsstöten !!! I dag när jag stod i kassan på jobbet och plockade upp varor- kom en kvinnlig kund fram till mig- lutade sig över disken och plirade med ögonen och sa ... Jasså du ha en till igen..??
Innerst inne tänkte jag .........
ÄRRU DUM I HELA HUVUDET !!! KOMMA HÄR OCH VARA OFÖRSKÄMD !!! IDIOT !! MORR OCH KLÖS OCH GRIN!!
Men väluppfostrad som man är står man o leeeeer och säger näääää jag har bara gått upp i vikt !!
Fan fan fan !!! snacka om att jag kände min ännu fetare nu !!! vad ska jag ta mig till .... kilona sitter ju i sten ! händer ingenting.
Plötsligt så hör jag ett citat i skallen................... Det är förbi.............Det är förbi med junibackens lilla Madiken....... hon är död ... hon är död......................
Jaa det är nog så.... "Madiken" är död... nu hittar vi i stället en frisk tjockis :/
Nu ska jag ut och GÅ !!!! Och jag känner mig SKIT SUR !!

2 kommentarer:

miamajja sa...

Haha, nääääe! Vad är det för fel på folk? Men hoppas hon hade vett å skämmas! Hörrö Mallan, jag tror att du kommer att gå ner dom där få kilona på nolltajm nu när du har börjat jobba igen - minns hur det var när du började där, du vart ju som en sticka! Till sommarn är du fit for fight me bikinin igen! *tro stenhårt*
Kram på dig!

Barbro sa...

Nä men lilla MALIN!! Ta det inte så alvarligt. Du vet väl att man får inte fodra mer av folk än vad de har under pannbenet....eller hur???jJag har ju sagt till dig tidigare redan att när du kommer i gång med jobbet så börjar dina kilon att försvinna...tro mig..och så är du duktig på att promenera. Sluta grämas över en dåres ord.Det är inte värt det. God nattkramar fån Barbro.