måndag 22 juni 2009

Hårt arbetande 3 barns mor.... Det är jag det.....

Jaha gott folk .... Då har jag gått av natt helg ..... 18-07 sen i fredags....... och i dag har jag härdat mig själv med att inte sova när jag kom hem för att vända på dygnet..... 2.5 tim har jag dock sovit under natten..... I stället har jag bakat TRE olika kakor !!! Till Johannes konfirmation som är i helgen..... Nåja.. jag skulle bara ge ifrån mig ett levnads tecken :) Ha det så gott alla goa vänner. Vi hörs bättre en annan dag. KRAMIS / Malin alias Trötter ...

2 kommentarer:

miamajja sa...

Men hej lilla gumman! Vad impad jag blir! Du är som en riktig krut-gumma du! Hoppas att du kunde sova gott i natt nudå. Lova att du bakar nåt smarrigt tills vi kommer också! =) Nu ska jag iväg o göra mina naglar o sen ska jag hem o maila om en massa wobblar som vi sålde igår, det blev över 2200 kr iallafall =) Vi ses o hörs! Stoooor Kram!!!

Barbro sa...

Lilla gumman !!!Du är för söt...trevligt att du visar dig på bloggen ....men jobba inte ihjäl dig...du är väl inte en robott heller ...eller hur??? Många goa kramar till hela familjen och speciellt till konfirmanden/Barbro